De klantenservice van Mango

Ben jij een fan van de winkel Mango? Dan maak je vast wel eens gebruik van de mogelijkheid om hier online aankopen te doen. Het is dan natuurlijk wel zo handig om ook contact op te kunnen nemen met de klantenservice van Mango en die hebben ze inderdaad ook. Steeds vaker kiezen we ervoor om online onder andere onze kleding te kopen. Het is zoveel makkelijker om lekker vanuit je luie stoel op je telefoon, tablet of laptop de website af te struinen op zoek naar dat ene leuke shirt of misschien een mooie broek. Toch zijn er wel problemen soms die hierbij komen kijken.

  • Bezorgen
  • Annuleren
  • Retourneren

Je hebt een bestelling geplaatst en je hebt het idee dat het nu toe wel heel erg lang duurt voordat je het in huis hebt. Dat is op zich natuurlijk al vervelend genoeg en misschien wel een van de weinige nadelen van online aankopen doen: je zult moeten wachten totdat het bij je afgeleverd wordt en dan is het maar hopen dat het past en ook nog eens dat het goed staat. In de meeste gevallen zal dit wel degelijk het geval zijn, maar soms gaat het mis. Bij de klantenservice van Mango staan ze natuurlijk voor je klaar in dit soort situaties. Je kunt opbellen en vragen waar je bestelling blijft. In de meeste gevallen zullen ze bij de klantenservice van Mango wel kunnen zien waar het inmiddels is. Heb je een artikel besteld waar je niet zo blij mee bent? Dan is er uiteraard de mogelijkheid om deze te retourneren. Als je er niet helemaal uitkomt hoe je dit precies moet doen, dan kun je ook hierover contact opnemen met de klantenservice van Mango.

Goed geholpen door de klantenservice van Mango

Een ander onderwerp waar de meeste klanten contact over opnemen is om een bestelling te annuleren. Je bent lekker aan het rondkijken op de website en voor je het weet zit je hele winkelmandje vol en ben je de bestelling aan het plaatsen. Je vergeet het mandje nog eens goed door te nemen en komt er vervolgens in de bevestigingsmail achter dat die ene broek er nog tussen zit wanneer je dacht dat je die verwijderd had uit de lijst. Geen punt! Zolang de bestelling nog niet verzonden is, is het nog mogelijk om deze aan te passen of zelfs helemaal te annuleren. Het kan bijvoorbeeld gebeuren dat je een bestelling plaatst en er vervolgens achter komt dat je hetzelfde kledingstuk elders veel goedkoper kunt krijgen. Neem in zo’n situatie contact op met de medewerkers van de klantenservice van Mango en zij zullen ervoor zorgen dat de bestelling geannuleerd wordt. Hou er wel rekening mee dat dit alleen kan zolang de bestelling nog niet verzonden is, anders zul je het moeten retourneren.

Een uitstekende service bij het kopen van kleding

Bij de klantenservice van Mango zullen ze er altijd voor zorgen dat je een zo goed mogelijke service krijgt. Hierom hebben ze ook een keuzemenu wanneer je contact opneemt met de klantenservice van Mango. Gelukkig kun je deze makkelijk ontwijken door naar de website van DeKlantenservice.nl te gaan. Wanneer je hier zoekt naar de klantenservice van Mango dan vind je niet alleen de juiste telefoonnummers die je nodig hebt om de klantenservice van Mango te kunnen bellen, maar ook hebben ze hier het keuzemenu uitgewerkt. Aan de hand hiervan kun je dus eenvoudig van tevoren al je keuze maken en zo een hoop tijd besparen terwijl je de klantenservice aan het bellen bent. Bij De Klantenservice.nl snappen ze hoe dit moet werken!